За новите шофьори

4 posts / 0 new
Последно мнение
lilia_lyonova
Офлайн
Регистриран: 19/07/2010
За новите шофьори

Би било много добра идея ако законодателя въведе изискването всеки млад шофьор с по-малко от 1г. стаж да се задължава да си сложи лепенка на колата, напр. : '' Нов шофьор" така от една страна младият шофьор ще е по- спокоен, тъй като останалите участници в движението няма да спират прекалено близко до него(т.е. ще спазват по-голяма дистанция), което ще му даде възможност вместо да се плаши и концентрира върху това колко близко се е залепила задната кола и дали при потегляне няма да я забърше, да се фокусира върху пътното платно! А пък старите шофьори ще са предупредени, че в съседната кола има нов шофьор без още добре изградени добри рефлекси и по-този начин ще могат да избират най-правилното си поведение( т.е няма да предприемат рискови маневри)!

joro112
Офлайн
Регистриран: 01/09/2010
новите водачи на МПС

Имаше знак внимание на стъклото на автомобилите управлявани от водачи със стаж по-малко от 2 години . Сега в ЕС съществува практика, по желание обучението да започва от 16 годишна възраст. По преценка на инструктора, обучаваният след успешно издържан изпит по теория може да посочи свой придружител с когото да продължи обучението си до успешно полагане на практически изпит ? През това време на стъклото на автомобила му е залепен стикер предупреждаващ останалите водачи за опастноста ?

joro112
Офлайн
Регистриран: 01/09/2010
световният опит в обучението и изпитите по теория за кандидати з

Формално сме членове на ЕС и свидетелствата за правоуправление на МПС издадени в РБ важат в цяла Европа. Обучението по теория и практика, и изпитите по теория не са синхронизирани с европейската практика . Във Франция например, всеки може да посети учебен център, да договори графика по който ще го посещава и да се яви на изпит в него, когато е готов. След като курсистът издържи теорията , може да продължи обучението си с придружител по свое желание, при следните условия:
-След по-малко от 20 практически часа, инструкторът преценя дали обучаваният може да продължи обучението си като управлява автомобила с придружител
- След одобрение и на застраховател, обучаваният има право да посочи своя придружител
-След обучение на придружителя най-малко 2 часа в учебния център , обучаваният може да управлява автомобил до 3 години .През това време може да се яви на изпит по практика .
-на задното стъкло на автомобила има лепенка предупреждаваща останалите участници в движението
-обучението може да започне на 16 години, като свидетелство за правоуправление ще получи след като издържи практически изпит на 18 години.
В 17 държави от Европа, управлението с придружител е регламентирано по някакъв начин .В някои дори при обучението не е нужно да има правоспособен инструктор .Обучението е вид услуга и правата на клиента са защитени както при другите услуги .

tkpopov
снимка на tkpopov
Офлайн
Регистриран: 30/07/2010
Имаше такъв знак

По времето на Социализма Законът за Движението по Пътищата задължаваше водачите, които са със стаж под две години да поставят опознавателен знак на автомобилите си. Знакът имаше форма на равностранен триъгълник с жълт фон и червена гранична ивица. На знака беше изобразен удивителен знак (!) в черен цвят. Знакът се поставяше в долния десен ъгъл на предното стъкло у в долния ляв ъгъл на лявото стъкло.

Идентифицирайте се за да изпращате коментари